Tatueringar som varumärke

Publicerad: 22 mars 2016 Text: Bitte Torbjörnsdotter

Servicebilen pryds av Infjärdens Värmes logotyp, men VVS-montören Kenta Wahers eget varumärke är hans tatueringar. På golfbanan och i badhuset tillsammans med sin son, höjer spelare och badgäster på ögonbrynen.

Under snart 20 år har Kenta Waher smyckat sin kropp med tatueringar och piercingar. Bara antalet dödskallar uppgår till ett 40-tal. Han har hittills lagt ner runt 100 000 kronor och tatueringarna täcker cirka 75 procent av hans kropp. Han har fått en och annan privatkund att backa ett par steg, men betecknar sig själv som ”hur snäll som helst”.

Läs hela artikeln om Kenta Waher i VVS-Forum nr 3/2016 med utgivning 23 mars.

Teckna en prenumeration på VVS-Forum här.

Fler nyheter

"Framtiden känns rolig"

10 dec 2019 | Han var tidigare ansvarig för butiksutveckling inom Comfortkedjan. Nu ska Jan Lindh, som försäljningschef på Tollco, öka kunskapen om fördelarna me...